Bolton Wanderers Football Club Fan Forum for all BWFC Supporters.

You are not connected. Please login or register

Have you ever seen someone die.

+6
BoltonTillIDie
Tigermin
Triumph
Boggersbelief
MartinBWFC
Angry Dad
10 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Have you ever seen someone die. Empty Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 01:05

Angry Dad

Angry Dad
Youri Djorkaeff
Youri Djorkaeff

I have twice and it's awful, also found a dead bloke in piccadilly Manchester with a knife in his back in an alleyway outside Liston's Bar tripped over him that was not good , but what I remember most was the s in Liston's was spluttering on the illuminated sign, seem's to stick in my mind more than the dead guy for some reason it was a purple light and it illuminated the knife in the guy's back.

2Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 02:00

MartinBWFC

MartinBWFC
Ivan Campo
Ivan Campo

Angry Dad wrote:I have twice and it's awful, also found a dead bloke in piccadilly Manchester with a knife in his back in an alleyway outside Liston's Bar tripped over him that was not good , but what I remember most was the s in Liston's was spluttering on the illuminated sign, seem's to stick in my mind more than the dead guy for some reason it was a purple light and it illuminated the knife in the guy's back.
This is how Amos started, quit the bullshit, and concentrate on posting photos of fit birds.

3Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 02:25

Boggersbelief

Boggersbelief
Nat Lofthouse
Nat Lofthouse

Thats his wife

4Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 07:25

Triumph

Tony Kelly
Tony Kelly

Yes my Mum.

5Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 08:24

Tigermin

Tony Kelly
Tony Kelly

My mum,missed every day

6Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 08:27

BoltonTillIDie

BoltonTillIDie
Nat Lofthouse
Nat Lofthouse

I saw Wigan die last night

7Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 09:01

Bernard Dennis Park

Bernard Dennis Park
El Hadji Diouf
El Hadji Diouf

I saw an old guy die at Burnden Park in the 80's.

8Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 12:06

Angry Dad

Angry Dad
Youri Djorkaeff
Youri Djorkaeff

MartinBWFC wrote:
Angry Dad wrote:I have twice and it's awful, also found a dead bloke in piccadilly Manchester with a knife in his back in an alleyway outside Liston's Bar tripped over him that was not good , but what I remember most was the s in Liston's was spluttering on the illuminated sign, seem's to stick in my mind more than the dead guy for some reason it was a purple light and it illuminated the knife in the guy's back.
This is how Amos started, quit the bullshit, and concentrate on posting photos of fit birds.
Its not bullshit and that's not a bird its Mrs Angry and she does not like being called a bird.

9Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 12:09

Angry Dad

Angry Dad
Youri Djorkaeff
Youri Djorkaeff

BoltonTillIDie wrote:I saw Wigan die last night
Smile

10Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 15:26

Keegan

Keegan
Admin

An inebriated fellow managed to stumble off a sidewalk and get his head under the Tyre of a passing motor vehicle. You will never appreciate how load a sound the human head makes when it bursts open until you hear it for yourself. As I have mentioned before, I also saw a fellow shot in the head at close range. The shot was at close range - I was at a safe distance away.

https://forum.boltonnuts.co.uk

11Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 15:55

Angry Dad

Angry Dad
Youri Djorkaeff
Youri Djorkaeff

I heard a sparrow pop under a wheel that was loud so i dont want to think about a human head.

12Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Wed May 15 2013, 22:38

xmiles

xmiles
Jay Jay Okocha
Jay Jay Okocha

I saw my mother die. It's not something you ever forget. Sad

13Have you ever seen someone die. Empty Re: Have you ever seen someone die. Thu May 16 2013, 16:35

Leeds_Trotter

El Hadji Diouf
El Hadji Diouf

My nan earlier this year, it was quite peaceful in a strange sort of way. I didn't want to do it at first, I didn't think I'd be able to cope. However my girlfriend told me I should be there and that I'd regret it if I wasn't. Looking back now, I'm glad I was there.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]